ONZE WERKWIJZE

SNEL. KWALITEIT. MAATWERK.

Onze Werkwijze

Voor elke soort aanvraag geldt een persoonlijke aanpak en een andere soort werkwijze. Wij proberen altijd volledig transparant te zijn over onze werkwijze naar u toe, en daarom vindt u hier de verschillende stappen die wij toepassen op de meest standaard aanvragen voor herstellingen en kleine renovaties. Sommige opdrachten omvatten meer werk, ander soort werk en meer organisatie, waardoor deze stappen soms worden uitgebreid. Maar doorgaans is dit wat u van ons kan verwachten.

Eerste afspraak

Wij komen naar u toe om het schadegeval of het project te bekijken. Indien nodig zullen wij op dat moment of dezelfde dag nog een noodherstelling uitvoeren. Wij geven u advies en in overleg met u komen we tot één of meerdere oplossing(en). Achteraf krijgt u van ons een offerte op maat toegestuurd via e-mail. Deze is absoluut vrijblijvend, waardoor u deze kan afwijzen of toezeggen.

Definitieve opmeting

Als wij uw akkoord hebben ontvangen voor de verzonden offerte gaan wij over tot de herstelling of plaatsing van uw glas, wat begint met een definitieve opmeting. Dit is vaak voor grotere projecten nog nodig, bij kleinere projecten vindt de definitieve opmeting meestal tijdens de eerste afspraak al plaats.

Uitvoering

Afhankelijk van de levertijd maken wij een afspraak met u voor de plaatsing van uw glas, zodra dit bij ons is aangeleverd. Voor een herstel van standaard dubbel glas en hoogrendementsbeglazing kan u rekenen op een levertermijn van gemiddeld twee weken. Vele soorten enkel glas hebben wij zelf op stock staan waardoor het veel sneller kan gaan, bepaalde soorten glas hebben een langere levertijd waardoor het een beetje langer duurt. Wij proberen binnen onze mogelijkheden altijd zo snel mogelijk bij u de plaatsing uit te voeren.

MENU